با بیش از 20000 پروژه ,مقاله , تحقیق , پاورپوینت , طرح توجیهی , کارآفرینی و کارآموزی
برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

با سلام و عرض ادب، در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری(فایرفاکس ، کروم ) وارد سایت شوید و یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. بازدیدکنندگان محترم جهت هر گونه سوال در مورد محصولات با شماره 09364219976 تماس بگیرید (تلگرام،واتس آپ، پیامک)مشتریان محترم در صورت ناموفق بودن در خرید با شماره بالا در ارتباط باشید تا فایل مورد نظر ایمیل و ارسال گردد

پاورپوینت درباره اشتباه در غذا خوردن

پاورپوینت درباره اشتباه در غذا خوردن

 

فرمت فايل: .ppt (قابل ويرايش و آماده پرينت)

 

تعداد اسلاید : 20 اسلاید

متن نمونه :

 

9 اشتباه در غذا خوردن

غذا خوردن كه پیش از این یك اولویت مهم محسوب می‌شد، امروزه به موضوعی جنبی تبدیل شده كه توجه زیادی به آن نمی‌شود. و معمولا در لابه لای كارهای روزانه دیگر گنجانده می شود. علاوه بر این برخی از عادت های غذایی كه تصور می كنید موجب كاهش وزن می شوند، در واقع ممكن است منجر به افزایش وزن شوند. در اینجا در راستای توصیه هایی در جهت سلامت شما دوستان عزیز به برخی از این عادت های نادرست تغذیه ای اشاره ای داریم كه به شرح زیر است :

1- نخوردن صبحانه

 

نخوردن صبحانه یك اشتباه بزرگ است. صبحانه سالم نه تنها باعث افزایش انرژی و بازشدن فكر و ذهـن می شود، بلكه موجب انتخاب و مصرف مناسب وعده های غذایی دیگر در ادامه روز خواهد شد. همچنین خوردن صبحانه ممكن است به شما در مـصرف كمتر كالری در ادامه روز كمك نماید. یك تحقیق دانشگاهی نشان داده كه مصرف مقدار كالری مشخص در ابتدای روز اثر سیركنندگی بیشتری نسبت به مصرف همان مقدار كالری در ساعت های دیرتر خواهد داشت كه این امر موجب كاهش مجموع كالری مصرفی در روز می شود. راه حل این اشتباه آن است كه خوردن صبحانه مناسب احتمال بكارگیری عادت های نادرسـت غذایی را در وعده های دیگر كاهش می دهد. صبحانه را كامل صرف نمایید. از مواد لبنی كم چرب، تخم مرغ و نان های سبوس دار استفاده كنید

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,800 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
ghaza-khordan_1671116_6275.zip4.9 MB





محبوبترین محصولات
پرفروش ترین محصولات
نظرسنجی
کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست